Fredag

Vilken start på helgen jag fick mig. Har egentligen svenska lektion nu men jag valde att göra det hemma. Kände inte alls för att sitta kvar på skolan i tre timmar sedan för att vänta på idrottslektionen så jag far bara på den idag. Men självklart ska jag ta minst lika många minuter för att göra de svenskaarbetet hemma istället. Sen städa mitt rum och äta lite lunch innan jag åker på idrotten, som vi förövrigt ska ha tetristurnering på.. Kände enormt för en lugn promenad också men det regnar så det kändes inte lika mysigt. Får se om det blir senare. 
På tal om något annat. Rensade ju hela mitt rum förra helgen. Tänkte kasta bort alla cdskivor eftersom jag ändå bara lyssnar på spotify. Men sen tänkte jag: "Måste ju spara skivorna av min allra första idol.." Britney Spears såklart! Sen påminde pappa mig om hur coola Aqua var (för fem miljoner år sedan) och Kelly Clarkson, Maroon5 och Lady Gaga.. och så fortsatte det. Carolas skiva ville jag faktiskt kasta.. Men det fick jag inte. (Pappa skivsamlare och musikfreak). Så helt plötsligt hade jag kvar häften av alla jag tänkte kasta. Undrar nu var den riktigt bra musiken håller hus. Pappa måste ha tagit min InFlames skiva tillexempel!?



Kom ihåg mig?