Onsdag

Gjorde ett mycket dumt val idag. For till stallet utan långkalsonger.. Har inte behövt det tidigare men attans vad jag hade behövt det idag, plus ett par tjockare vantar.. Jäklar vad jag frös när jag red. Så nu har jag tagit en varmdusch och klätt på mig lager med kläder. Skönt! Annars var Raspen fin att rida. Mycket fin. Dessutom rätt pigg och glad. Fast på tal om glad.. Han bet mig i låret idag? Han brukar lägga öronen bakåt lite för att "skrämmas" ibland när man borstar under magen och när man sadlar. Men nu råkade han visst gå all in och fick tag i mitt ben.. Sa åt honom på skarpen så han skämdes nog rätt bra och la icket bak öronen nå mer idag. Knäppisen!
 
Nu däremot måste jag skriva klart mitt svenska tal för imorgon och sluta tänka på den kalla årstiden som är påväg..
 
 



Kom ihåg mig?