Jag var på galnaste festen inatt!

 
Ja, ni hörde! Inatt hade vi fest i lokalen, det var jag och massa grabbar med snygga tatueringar! Där sitter även ANWTF som jag skrev om för ett tag sedan. Blev sjukt bra kompis med sångaren faktiskt. Jäkligt trevligt grabb det där. Träffade även lite andra härliga människor både folk jag kände sedan innan men mest fanns det riktigt coola människor. Vet knappt vilka det var.. Men mäktigt var det!! Dock hade Tomas försökt ringa mig en miljon gånger + en miljon sms. Han måste trott att jag dött.. Försökte ringa upp men jag slog fel siffror hela tiden och när jag väl slog rätt så gick inga signaler fram. Så jag gick ut från lokalen för att jag tänkte att det var täckningen det var fel på, men icket.. Istället träffade jag en tiger.. Helt sjukt. Stod helt still tills det att ägaren kom och tog fast den. Jäklar vad rädd jag var där ett tag men det visade sig vara en tam  och mycket snäll tiger. Därefter vaknade jag upp i min säng. Försökte somna om så att jag kunde komma tillbaka till festen men icket. Väckaren fortsatte ringa. Drömmen var slut och det var dags för skolan igen... Fan också!



Kom ihåg mig?