fredag...

Efter en fruktansvärt dryg morgon försöker jag få tillbaka leendet!
Vi klev upp strax efter sex. Tomas skjutsade hem mig innan han började jobba, var hemma sju. Sedan skulle jag ta en prommenad i det härliga vädret och det var verkligen hur skönt som helst. Men sista kilometern kom jag på att jag glömt ta nyckel och brorsan o pappa hade ju åkt... Sprang sista biten hem, kastade mig på cykeln och skyndade mig till Samuel. Då hoppade så klart kedjan, vilket aldrig hänt mig förr. Fick dit den men tog inte lång tid så hoppade hela kedjan. Ställde cykeln mot ett träd och sprang sista biten. Hittade Samuel och fick låna hans nyckel och gick sedan hem. Tog en dusch och sedan tänkte jag, Ska jag ta mina oöppnade strumbyxor som jag köpte i Piteå.. Eller kommer jag kanske börja med att riva sönder dom. Men jag hann bara öpnna kartongen så ser jag att jag köpt mörkbruna istället för svarta.. Fyfan så klantigt. Kan ju inte lämna tillbaka heller..
Aja, ska äta frukost nu och sedan ta bussen till skolan.



Kom ihåg mig?