Torsdag

Hej mina vänner. Idag har jag äntligen klippt mig och jag känner mig nöjd, kanske bjussar på en bild i morgon. Just nu känner jag mig slut i kroppen efter mycket träning. Jag har nämligen haft dressyrträning ikväll för Lena Unneby och jäklar vad de gav mycket. Önskade att man hade möjlighet att rida för henne kanske varannan vecka. Men bara en gång i månaden skulle också funka. Detta var alltså andra gången jag tränade dressyr med raspen överlag. Jag tycker själv att det har hänt en del. Men idag kändes det inte riktigt så. Vi började om lite från början då det verkligen behövas. Först att han skulle ta min skänkel och vet ni, (detta kändes overkligen för mig..) men det gick ganska snabbt innan han lyssnade. Jag måste bara bestämma mig och göra det på rätt sätt. Denna träning gav resultat ett steg framåt!
 



Kom ihåg mig?