Söndags seg men glad ändå

 
Har precis gjort bort ett "att göra" för i sommar. Städa Tomas bil som jag får låna. Han som vanligtvis är väldigt rädd om sina bilar och väldigt noggrann har verkligen glömt bort sin lilla röda. Men nu är den mycket renare och kanske så ren den kan bli även om jag trodde den kunde bli renare. Skulle nästan haft en före och efter bild men nu är inte läget så. Sedan bestämde jag mig för att Raspen får vila idag. Kändes som att jag skulle få skämmas för att jag låter honom vila idag bara för att jag känner mig seg. Men sedan insåg jag att det passar riktigt bra då han inte har vilat i veckan. 
 
Annars så rullar lovet på. Nu börjar jag jobba ordentliget och den här veckan jobbar jag måndag till fredag och ska mysa med Raspen ordentligt i veckan. Har även lite annat smått att göra för sedan på fredag åker jag och Tomas till Örebro. Ska bli underbart och jag hoppas verkligen på bra väder. Regn skulle förstöra hela grejen lite! Så Så vare med det. PEACE
 



Kom ihåg mig?