Tisdag

Känner mig både bortskämd och lycklig efter igår. Fick massor av fina julklappar, massa god mat plus det bästa av allt, tillbringa en hel dag med en glad familj, släkt och bara känna stämningen. Blev kanske lite deppad när jag tappade hoppet om att kunna ta mig till Tomas. Men tillslut löste det sig och jag fick avsluta julen hos Tomas och hans familj. Somnade rätt tidigt och idag sov vi bort halva dagen.. Ångest? jajjemen, men jag får väl skylla på att det inte är ofta vi sover med varandra utan att någon av oss måste upp för jobb eller annat. Har varit och ridit Raspen nu och han gick riktigt bra i skritt och trav. Galoppen var bättre än igår men ändå inte bra. Han spärrar bara upp huvudet och man får ingen kontakt, men han seg var han iallalfall inte! Måste försöka mig in till Hippo snart och rida igenom lite bättre. 
 
Nu ska jag skynda mig vidare. Bjuder på en bild från igår. Världens bästa, finaste, snällaste, underbaraste (osv..) föräldrar. Tack för att ni finns och för att ni är bäst!



Kom ihåg mig?