Söndag

Har precis ätit frukost nummer två. Inte dåligt men det behövdes när första frukosten var liten och åts hastigt innan jag begav mig till stallet strax efter att tuppen vaknat. Red Raspen idag(!!). Valde att rida den uppskottade vägen men också den väg vi sällan rider på de de aldrig är underlag för mer än skritt. Men nu skrittar vi ju bara och då passade de perfekt. Blev lite miljöträning och inte så mycket skrittjobb. Han var rätt nyfiken och glad på allt så jag kände att de var precis vad som behövdes. En glad häst! Är ju knappt i stallet nuförtiden känns det som, så skritturer har aldrig varit så underbart som nu när jag inte rider så mycket. Längtar tills vi sätter igång igen!
 
Nu ska jag nog försöka plugga lite, sista rycket innan jullovet! Bara en vecka kvar nu så det är bara att hålla ut. 
Nästan såhär snöade det idag!



Kom ihåg mig?