Lördag

Hejhej!
Kom hem för ett tag sen och har hunnit duscha och fått i mig tacos från gårdagen. Hoppade som sagt lite imorse med ett gäng morgonpigga tjejer. Hoppade en serie med låga hinder men mycket jobb för hästen. först fyra bommar i trav och trav fram till en oxer. Efter oxern kom direkt ett räcke och sedan ett galoppsprång till tredje räcket och sen två galoppsprång till sista oxern. Dom har lagt nytt underlag i ridhuset så det var rätt tungt att gå på. Därför gjorde jag serien tre gånger innan jag gav mig på hinder. 
Nu ska jag fara och jobba. Stänger butiken ikväll och öppnar imorgon så jag tänkte stanna i Obbola inatt. 
 
Tror min bror knäppt de fulaste kortet någonsin (inte alls lätt med vår dåliga kamera) Jätte suddig bild och ett super fult hinder. För ja, jag rev inte, vi hoppade så där och utan stigbyglar. Det är från Emmaträningen förra helgen. 



Kom ihåg mig?