Tisdag

Hejsan vänner, icket vänner och alla andra. Vårt internet funkade inte igår. Tur de för då slapp jag skriva något! Känner mig rätt trött just nu. Kroppen var rätt mör efter gårdagens Indoor Walkingpass (körde fan gärnet då jag var tvungen att imponera på tanterna..). Sedan jobbade jag 8-17 idag. Känns bra att ha gjort en riktig arbets dag, det är rätt sällan. Satt hela en timme i kassan idag (brukar vara minst tre-fem) Det var ganska skönt men gjorde istället att man sprang i butiken och det känns i fötterna, jag kallar mig ovan. Ni som alltid jobbar nio timmars pass skrattar nog åt mig nu..
 
Hur som så hann jag bara hem och äta innan jag och mamma for och handlade mat åt Raspen. Köpt en säck havre nu. Inte för att Raspen är aå seg men det skulle inte skada om havren ville ge en extra kick så att säga, därför ska jag prova det och se om det ger resultat. Mamma tog förövrig en promenad men honom idag så nu tänker jag lägga mig i sängen med denna tidning och sedan ta en tidig kväll. Börjar åtta imorgon också men slutar två.
 



Kom ihåg mig?