Tisdag

Fick ju inget bra väder idag, sådär sista dagen på mitt absolut sista sommarlov.. VA VA SA JAG!! det har jag inte ens tänkt på.. nu får jag ju panik!!! sista dagen i hela mitt liiiiiiv. Mamma fyller iallfall år idag. så ikväll blir de tårta, tackar inte nej helt enkelt. Har varit ute och ridit också. Nu väntar jag på att maten i magen ska smälta i ca en timme till så att jag kan fara ut och springa. Måste komma igång med de igen också.
 
Fattar inte vad jag håller på med, Hur ska jag hinna med allt jag vill. Skola hela dagarna och ibland (gissar på ofta..) måste man plugga ett gäng timmar efter skolan. Stallet tar i snitt tre timmar per kväll. Tackar gudarna för att jag har mamma som tar honom två dagar i veckan och hjälper mig med otroligt mycket runt om kring. Sen finns det ju en person jag inte kan få nog av att tillbringa timmar med och det är Tomas. Världens finaste. Dessutom vet ni ju att jag aldrig någonsin vill lägga träningen på hyllan igen. Men jag tänker så här. Om jag klarar att lägga ner ett riktigt krut på skolan, som aldrig förr. Satsa på bättre fokus än någonsin under lektionstid och även utnyttja rasterna/håltimmar. Sen tar ju Raspen den tid han tar. Och jag vill lägga ner massa tid på träning med honom i höst/vinter och anstränga mig som aldrig förr, så att vi kan tävla på riktigt nästa år. Träna mig själv kan jag göra innan skolan eller de kvällar Tomas är upptagen, ibland hinner man båda om man skyndar sig. Detta ska jag klara. Jag tänker bevisa det för mig själv. Mitt mål är att aldrig gjort ett bättre skolår, jag vill och jag måste det. kom igen Elin, du klarar detta. KÄMPA!!
 
 



Kom ihåg mig?