När man fått bort det gamla så får man plats med nytt.

Måste bara säga att min mamma har varit så himla duktigt! Hon har lyckas sälja massa täcken och igår fick hon iväg Mios gamla sadel också. Hade varit så tråkigt om sånt fått ligga och skräpa. Några av täckena var dessutom nästan nya. Nu tror jag vi bara har kvar något träns, betten och några grimmor men det är sådant som Raspen faktiskt kan använda då han är så tunn i typen, smäcker som man säger men det låter ju lite kvinnigt.Dessutom undrar jag vad jag gjort som förtjänat en sådan fin häst. Red honom på en fotbollsplan igår och enligt mig var han så himla fin. Kände att jag till nästa sommar ska ha som mål att tävla åtminstone en tävling i dressyr bara för att!

JA! Dressyrtävling, lovar här och nu att jag kommer och hejar :)

Härligt att läsa att ni redan trivs så bra tillsammans. Kram!

Vad skönt att höra att lilla prinsen har det bra och att ni trivs ihop :)

satan va snygg!:) hur hög är han?




Kom ihåg mig?