Fredag



Svår kille att fånga på bild. Tog med honom på en tur till granhäcken då Agnes och hennes ponny följde med. Red lite dressyr på en fotbollsplan och det gick bara bra. Han var lite seg av värmen även om jag försöker rida så tidigt som möjligt. Men det klart att det blir jobbigt. Jobbade med att ha honom på yttertygeln då jag tycker att han alltid ligger i vänster. Det blev bättre och bättre och stundvis gick han riktigt bra i skitt och trav. Galoppen är svårare, där är det mest jag själv som måste vara starkare. Men han galopperade på och det var mest formen vi inte fick ihop.

Tingis red jag innan Gucci. Red en stund på åkern bara då jag försov mig imorse och hade egentligen tänkte fara en bit. Men troligtvis far vi till Hipposkogen med båda imorgon eller söndag.



Kom ihåg mig?