ingen slö flicka här inte

Har precis druckit upp kaffet och ska snart möta upp Johanna på Ica. Blir ännu en lugn kväll med lite skitsnack skulle jag tro. Blir nog ett bra av slut på denna dag.Tänkte klippa gräset imorse men klipparn var upptagen. Vattnade blommar istället (som ingår i en del av ett av mina sommarjobb) Sedan påbörjade jag städning av rummet och då menar jag inte bara dammsuga. Rensade varje låda och torkade rent allt.Rensade ur och kastade bort två ica-påsar med skräp. Lät ju enkelt men det tog några timmar. Enligt mig blev det bra även om det nästan ser likadant ut som innan, om man inte öppnar luckor och lådor vill säga. Fast kom just på att jag inte gjorde något åt garderoben. Får bli en annan gång. Tog en promenad sedan med lurarna, hade gärna lagt mig på solstolen om vädret tillåtit. Duschen sedan var verkligen behövlig!

Bjuder på en gammal bild på mig och Johanna, från midsommar 2009.



Kom ihåg mig?