ingen större lust att somna igen

Vaknade klockan tre inatt och var så där rädd för att jag drömde, åter igen, en konstig mardröm. Kommer inte ihåg så mycket men jag vet att jag såg på när Taylor Swift drunknade (??). Jag gjorde inget utan stod bara där. Allt var jätte mörk, det regnade och ja.. det var som att hon druknade i en stod vattenpöl.. När jag vaknade så vill jag verkligen inte somna om. Jag kände mig iaktagen och i drömmen så tror jag att folk jagade mig och hatade mig för att jag lät henne dö.. huvva jag ryser av tanken men kan inte förklara bättre.

Tänkte kliva upp istället men det var allt för länge kvar till klockan skulle ringa. Jag somnade om. Då drömmer jag bara jätte konstiga drömmar istället. Skulle och träna något nytt pass med Kajsa. När passet startade så började Kajsa flamsa om kring och ville inte vara med. Jag blev galet förbannad för jag ville ju träna. Jag kunde tydligen inte träna själv heller.. Då träffar jag Hanna Hedlund påvägen ut. Hon ska gymma så jag följer med henne istället. Men några killar börjar snacka med oss och jag får bara en massa hinder för mig. Ni vet, Man vet vart man ska men man kommer sig inte fram? Det blev ingen träning för mig och istället hamnar jag i bilen med farfar igen och ska övningsköra.. denna gång upp för en dubbelt så brant backe, omöjlig! Mitt i backen så tar det stopp och jag sitter helt plötsligt på en MC.. orkar inte!!




Kom ihåg mig?