Hoppträning



Bild från igår då det var super fint väder, gillades!

Något annat som gillas är att hoppträningen gick över förväntan. Tro mig, jag blev nervös när jag skulle hoppa första hinder på kanske.. 50 cm? Men efter första hindret kom allt tillbaka. Det sa klick, sedan rullade allt på helt perfa. Jag är jätte nöjd. Mest glad för att han var så positiv! Sedan att vi tog det vääldigt lugnt och tog inte upp hinderna mycket alls, är en annan sak. Men snart är vi helt igång och det känns kanon!

Fick en kick av Mio bilderna och har kollat på mängder av Bobby bilder idag ^^



Ja, det känns jättespännande med en bäbis men samtidigt läskigt såklart, haha! Men vi är oskiljaktiga så det kändes som en självklar del av "våran resa" tillsammans :) HÅLL TUMMARNA!

ääääsch , det blir nog najs! :D

mina är fucking 12 cm:o




Kom ihåg mig?