Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Jag vet inte om jag ska svara våren eller sommaren. På våren är jag som gladast. Man har inga förhoppningar om att man vaknar med solen som lyser rakt in i fönstret. Man blir bara så där extra glad för att man vet endå varje dag att sommaren är påväg. Spelar musik och tänker "sommarlåtar" men då kommer andra och helt plötsligt var det vårlåtarna man mindes. När sommaren kommer så blir jag jätte sur så fort jag ser ett moln. Pappa sa en gång att jag var som en gammal tant när jag berättade om hur ofta jag tittar upp och letar moln. Eller hur sur jag blir om jag ser ett. Dagen förstörd. Men samtidigt är det sommaren som skapat mina bästa minnen. Längrar alltid tillbaka.

Våren och sommaren är min favorit och enligt mig sitter det ihop. Värmen från solen skapar allt!








Kan förresten glatt meddela att till påsk åker jag till Turkiet för tredje gången. lycklig!!




Kom ihåg mig?