året som varit



Inledde året med att fylla 16. Det blev ett "sweet 16" tillsammans med hanna och andra vänner.


Tillbringade många tisdagar med hanna och desperate housewives.



jag och Johanna lyckades bli vänner efter ett långt och otroligt onödigt bråk!



Maj kom och vi tog första doppet


Mio tillbringade sommaren med en söt flicka!



Var med i grubberevyn och kom väldigt nära några fina personer. vi fick vara med om en hel del kan man säga, både på gott och ont.




Jag hade ett toppen slut med 9b ( grubbebarnen)



där med var sommaren igång och tillbringade kvällarna på väldigt roliga och minnesvärda sätt.

        

Mitt och Mios tävlings termin gick jätte mycket upp och ner. Men vi fick  göra våran bästa tävling i Vindeln och sedan fick Umeå vinna DIV 2 i KG-dalen.





Sommaren slutade sedan och rätt var det var gick jag på gymnasiet och träffa nya fina vänner!





Det har verkligen hänt så sjukt mycket och det känns som jag glömmer allt. Önskar att jag fick göra om allt. Men istället får man blicka frammåt och få ett minst lika bra år. Dessutom mitt sista år som minderårig, inte illa! Tack för i år, nu kör vi ett nytt!

Älskar bilden på Tingis åå Mio!




Kom ihåg mig?