fredag



Längsta dagen på länge utan att jag tycker illa om den.
Klev upp halv sju för att fara iväg med Mio till ATG igen, skulle även hinna med att ge dom andra hästarna hö osv.Det dom gjorde på ATG var att dom bedövde honom för att så enkelt som möjligt få på skon igen. Han lär förmodligen vara mer rädd om sina hovar framöver. Så vi tog det säkra före de osäkra. Nu får jag börja sätta igång honom lite smått och hålla koll så att det inte blir värre.

Efter det for vi tillbaka till stallet. Mockade, skottade och for sedan snabbt hem för att käka lite lunch. Mamma fick ju privatlektioner när hon fyllde år så idag klockan tolv tog hon sin andra på en ridskolehäst. Såg bara bra ut. Nu måste vi bara skaffa fram lite pengar och köpa en stor häst som passar oss båda.. hehe, någon som har sisådär 70-100.000 kr i bakfickan kanske?

Har annars hunnit med ännu en sväng till stallet för lunchfodring, duschat och nu äre dags för lite OC.
Såå, hur många har kanske legat och sovit under den tiden jag hann med allt detta..
ganska många tror jag. värt?



Kom ihåg mig?