Slut på sommaren 2011

Tänkte just göra en liten resumé av sommaren men jag vet inte. Gör kanske en sedan för hela året. Sommaren har varit så blandad. Har haft många trevliga och roliga kvällar med kompisar, varit på metaltown, varit med mamma till göteborg igen, jobbat på 4H gården, blev biten av en gris, träffat nya kompisar, tagit hand om hästar och provat massa andra, solat har jag ju såklart gjort lyckades till och med springa en mil så där random. Men under alla dessa dagar har saknaden varit så sjukt enorm. Att förlora en vän är aldrig roligt. Att bryta rutinen att vara i stallet varje dag och gjort något man verkligen tycker om är så fel. Han har det bra nu där han är, det vet jag. Det ända jag kan hoppas på nu är att en annan fybent vill bli min.. Får panik varje dag helt ärligt. så tomt och så jobbigt att vänta på någon som man inte vet hur det blir med, går inte att beskriva med ord hur jobbigt det är att tänka på. Då är det tur att det finns vänner, familj och en underbar pojkvän för .. jaa annars vet jag inte!

Bjuder på några få random bilder iallfall!








Kom ihåg mig?