Fredag

Gick upp nio för att fara med mamma till stallet idag. Vi har rensat sadelkammaren, fotat sadeln och lite till som vi ska försöka sälja. Har lagt ut en påse i stallet med täcken, träns, en magplatta osv, som ni i stallet får ta till användning om ni behöver. Vi har tagit hem borstar och kastat/tvättat upp. Alla bett har vi kvar tillsvidare men är ordentligt rengjorda.

Det ända som saknas nu är häst! Är så sugen så jag vet inte vad! Men det kan ta hur lång tid som helst innan vi hittar någon.. vem vet? Nu däremot tänkte jag fara ut och springa, var lite väl länge sedan nu. Sedan får jag se vad som händer mot kvällen helt enkelt. Justja, Sara ringde idag och frågade om jag ville jobba med henne imorgon. Så jag får komma tillbaka till 4H igen och kanske bli grisbiten igen.. hehe!

Jävulst söt bild från i onsdags!

asså det måste vara helt omöjligt för mig att se normal ut på bild :P




Kom ihåg mig?