Det blir som gjort för att misslyckas nu...

..Men jag måste verkligen visa en bild. Raspoetin, det är han jag vill ha! Går han inte igenom (blir på ca två veckor..), jaa då bryter jag ihop. Det har varit så tomt hela sommaren. Mio var min vardag och en kompis som jag tog hand om varje dag i över tre år. Men jag saknar inte bara tävlandet osv. Bara att pyssla och göra allt runt om kring. Att alltid ha något att göra! jag vill ha tillbaka det nu, helst igår!

Så himla roligt att få prova andras hästar också för jag har fått prova en hel del fina och lärt mig mycket. Men det är ändå inte samma sak. Att ha en egen igen är min dröm just nu. Raspen är min förhoppning!



Tack jag vet, jag ser ut som en liten mupp. Men han är så fin!

sjukt snygg!:)

Var ju lik Annas rasputin som oxå kallad raspen:)

Eller lik och lik, samma färg och storlek:]

Vilken jäkla stilig en!!!! Hoppas han går igenom!!! Ser ut att kunna bli en riktig stjärna:)




Kom ihåg mig?