Hur vet man vilken väg man ska gå när man inte vet vart man vill?



(vilken apa?)

Jag tror att jag börjar nå min punkt. Har aldrig fattat varför jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor.
Läkare, frisör, lärare? jag har aldrig vetat. Jag vill veta för att jag vill ha ett mål i livet, en riktning att gå.
Det faller inte riktigt på plats. Just nu börjar jag känna mer och mer men ändå inte riktigt. Ridlärare kan ni stryka på engång och polis skulle jag aldrig klara av. Jag vill göra typiska tjejgrejer. tror jag?
Ha saker att göra hela tiden då det är jag själv som bestämmer mitt eget schema. Lång frukost, träna, Jobba på kontor och sedan få resa runt, shoppa, festa allt det där. Jag har alltid velat leva som på film,
fast vem vill inte det? Ni vet, typ Sex and the city. Det låter så otroligt töntigt men jag kan inte rå för det.
Men vad är själva jobbet? Jag vill helst sluta skolan nu och skulle kunna börja jobba i någon klädbutik men sedan då? Dessutom har jag dåliga betyg och svårt för att lära mig och att bli rik kan nog stanna i filmer. Men om jag bara visste vad jag ville och verkligen ville kämpa för att bli något. Då vet jag att jag skulle kunna satsa mer. Men så länge jag inte vet, så har jag ingen lust. dåligt va?

morgonpigg och kvällspigg, lat men gillar att träna, älskar sängen men inte att sova, lugna kvällar med kompisar,godis och film men taggar partykvällar till tusen, hästar och metal, älskar att titta, inspereras och köpa kläder men orkar sällan bry mig vad jag tar på mig sedan, har alltid ångest över att jag har förlite pengar men orkar inte kämpa för att tjäna heller.. påriktigt, vad fan är jag för person??

du är precis som alla oss andra!!




Kom ihåg mig?