Tuuuuuurkiiie

Amanda om bilderrr:
var det varmt i turkiet ? Alla ni på bildena verkar ha så mycket kläder ! Hur varmt var det ?

Ja, alltså jämfört med då vi har varit där tidigare så var det inte jätte varmt. Man skulle kunna säga att det var svenska sommar dagar. Vi landade mitt på natten och då var det endast 11 grader varmt. Det började även med en dag dåligt väder. Men efter det var det bar himmel. Jag började med att bränna mig ordentligt då jag tänkte att det skulle bli enda dagen med sol. Så på dagarna var det jätte varmt och vi badade både i havet och i poolerna. Men på kvällarna tog man med sig minst en kofta. Det var väl iallafall 15-20 grader. Men det tyckte jag inte alls illa om. Och om min farmor och farfar läser detta så vill jag ännu en gång tacka för en kanon resa och här bjuder jag på lite fler random bilder.















Kom ihåg mig?