dagarna kommer och går men vissa saker står kvar

Känner mig just nu lite duktig. Sitter och pluggar spanska glosor fast att det inte är till läxa. Men det är verkligen dags att jag tar tag i spanskan. Vill verkligen inte sluta på IG / -G det vore välotroligt onödigt. Sedan så får jag se var dagen leder mig. Fram till hoppträning klockan fem. Ska bli riktigt kul att hoppa igen. Sist var ju på tävlingen i Timrå. Aja dags att sätta igång,                                                                                                                   

         

                                   Så du klarade inte ens tio dagar i verkligheten.
                                                  Ska jag skratta eller gråta?
                                 Är det meningen att jag ska känna mig trygg nu?
                                              Kanske, men det funkar inte så
                              För sent på kvällarna eller människor som liknar dig,
        väcker upp bilder och jag vet att saker kan hända, att man ska vara försiktig.
        Jag kommer alltid ha en tredje öga som ser saker jag inte borde oroa mig för.
                                                         Det är ditt fel.




Kom ihåg mig?