Torsdag.



Jag älskar då man träffar ärliga människor som gör en glad. Därför är strandpromenaden perfekt att rida på. Jag vet inte hur många kommentarer man får om sin häst och faktiskt om sig själv ibland, heh! Hur som helst så blir jag så stolt. Min häst är fin och han " till och med glänser". Sånt kan man behöva ofta.

Jag och Mio tog det lite lugnt idag och förberedde oss lite för helgens hemma tävling. Jag ångrar mig ju lite nu i efterhand men vi ska hoppa LB i morgon och LB på lördag. Om det går bra så är vi i final till norrlands derbyt och hoppar då en LA. Höjden har ju inte varit något problem på träning. Men jag ska försöka rida som på träning och hoppas bara på att jag själv ska vara nöjd och inget annat. 

Det kommer säkert gå bra för dig och Mio!!:)

haft en bra dag? =D




Kom ihåg mig?