kanske det skönaste som finns?

  


Promenader!
Antingen med hög musik och få tänka själv, vare sig man är ledsen, sur eller över lycklig.
Eller gå med en kompis, få prata om allt eller inget. Om något viktigt eller oviktigt, det kvittar.
Jag har precis gjort det, alltså gått med en kompis. Kanske inte så ovanligt, men ja gillar det!

Jag tog en varm dusch efteråt, lite för varmt kanske.
Nu känner jag mig som renast, först frisk luft sedan en dusch.
Nu skulle jag omöjligen välja kladdkaka, jag är sugen på något nyttigt!
Hoppas vi har tomater!

Vad har ni gjort idag?

samma här :)

Ja promenader är najs! =)

my

Sv: de är inte så kul :(

Joo allt bara bra, sj ? :D

Sv: Jodå helt okej ;) allt bra annars?:)

Jo det e bra, själv då?

Har inte nå planer än så länge :)

Dudå?

JÄTTE FIN BILD :D

Hur är de?

my

Sv; Joo se är väl bra :D

Jag brukar också gå promenader med kompisar, synd bara att det är så kallt nu

härlig bild =) allt bra med dig?



kram

Tack ska du ha sötis!

fin outfit :) allt bra med dig?

Fin blogg! :)

sv: mja inte mycket, ska ta och hoppa in i duschen sedan laga mat :D

haha aa tycekr jag oxå :P




Kom ihåg mig?