Sommaren 2010!

Så var det här sommarlovet slut! Galet hur fort tiden går och det känns som att man ville hinna med såå mycket mer. Men nu är det försent. Så i morgon blir det ny skola,nya människor och man måste var yngst på skolan igen. Men jag hoppas att gymnasiet blir lika kul som alla säger. Nog om det, tänkte ta fram bilder från i sommar. Jag behöver de! 



Inge mer 9B blir det. Hade en jätte bra skolavslutning! Och jag kommer sakna " Nu drar vi till gagge/ikki". Satan vi måste göra något allihop igen!
När vi hade ätit middag osv tsm, så drog vi ner på stan. Jag och kajsa mfl spelade på scenen och sedan bara hade allmänt kul!



Jag och Kajsa skaffade oss snygga koftor som ingen annan i sverige äger.. nejnej!



Massa jordgubbar,kladdkaka,glass osvosv blir det ju också!









Sedan har jag ju kört båt,vattenskoter,fyrhjulig, moppe ( fast det hörde inte ni mamma å pappa) bil osv!



Var på PDOL och såg Dead By April, Sonic Syndicate, Raubtier, Salem osvosv. Dessutom fotade av tidningen ( sten coolt..not)





For till Johanna och gifte mig med henne! Näe men hade tre underbara dagar med henne och vi fotade maaassa!






Jag valde mellan kladdkaka och vattenpipa, enkelt val! KLADDKAKA!



Nej nu orkar jag inte mer. Tänkte bara avsluta med Mio. Han gjorde ju en stor del av mitt lov. Tävlat, tränat, med och mot gångar. Han är bäst ändå!


Nej nu ska jag sova! Tack alla för en super bra sommar!
PoK



Kom ihåg mig?