Tisdag

Johanna är här nu också. Vi har precis ätit och nu väntar vi bara på Hanna. Ikväll blir det bastu.
Här kommer lite bilder från stan idag. Det blev lite shopping och sedan träffade vi en tjej från KRUT som jobbar med ungdommar som begår brott. Jag håller ju på med ett arbete om det så det var därför jag "intevjuade" henne.


Johanna hämtade sin nya kamera idag också, det funkade inte.... SKOJABA!

Här är det jag köpte också.

Fina ni är :)

Ringen var jätte fin :)

Hejsan,

Lust att kasta in en fråga i min frågestund? =)

http://bauwtaleckertt.blogg.se/2010/april/frageeeestund-fifan-d.html#comment

Sv: Okejokej :)

Allt bra?

mysig blogg, hoppas du får en fin kväll :)!

RINGARNAAAAAAAA!

åååh dom där är hur fina som heelst, nästa gång jag är med dom får du hålla hårt i dem för det finns chans att dom råkar följa med mig hem!...haha

NI ÄR SÅ SNYGGA!! åh jag vill också ha dom ringarna ska nog fara och köpa, dagen jag for och skulle köpa dom så var dom ju såklart slut så jag får väl fara dit snart och kolla om dom finns kvar! (jag känner mig duktig, jag kommenterar för andra gången! jag börjar bättra mig) haha




Kom ihåg mig?