Fredag

Hej allihopen.
Jag tänkte berätta att det här blir dagens enda inlägg, tror jag.
Jag och Emiley ska nämligen snart fara och hämta Mio och Gerry för att åka med dom hit till min gata. Vi ska ha en liten ponnyridning för alla småttingar som bor här. Det är vad jag ska göra idag, och sedan ikväll är vi bjuda på middag hos min farmor och farfar. Jag får se om jag blir där hela kvällen, beror på vad folket har att erbjuda.

Men jag bjuder på bra låtar tills jag kommer hem!




                Förresten, blev ni lurad något igår?

allt bra idag ? :)

Har du haft en bra morgon ? :)

GLAD PÅSK! ♥ Vad ska du göra denna långfredag då? :D

Hej du tjejen! jag har tittar mig omkring o gillar det jag ser. Du har en fin blogg med vettigt innehåll. så.. jag vet inte om jag törs, men here it goes anyway..: jag undrar om vi kanske kan följas åt via bloglovin? .. Kanske? =)

Tack, din med!

Allt är bra, hur är det själv? =)

sv; härligt att höra :D!

Glad påsk! ;*

sv: härligt :) jorå :D vad gör dudå? :) kram

Ha en bra dag :)

sV: Haha okej! Jag blev inte lurad, men jag lurade en kompis och hon gick på det så hårt, så det var kul! =)

Glad påsk på dig :D

Nice :D

Vad händer på påskafton?

Okej :) Haft en bra dag hittills då ? :)

svar: hihihi ! tack (: med mej är de bra. Ja, jag blev lurad igår, HAHHA, blev du?:)

Hej! Omg, vilken intressant blogg du har! Skulle gärna vilja att vi lade till varandra på bloglovin! :)

sv: Okej, låter trevligt! :D

Jag har spenderat dagen med det fina vädret! :) så har jag varit ute över 90% av dagen.



Vad tycker du bäst om, påsk eller midsommar? :D

Glad påsk! :)

skitbra låtar:D

Okej vad kul:P säg till när d lagt till mig så lägger jat till dig:D

sv:

konstigt :O

får försöka fixa det :)

okej lägger till dig nu:D

Härligt, här med! :D




Kom ihåg mig?