bildbomb..

Här kommer bilder från igår kväll. Dom är tagna med Johannas nya kamera. Gissa vem som fick vara med på första kortet som hon tog.. hehe, jag såklart!



Sedan kom även hanna och vi gick till bastun.



Vi hoppade ut i snön också...



Hanna hade med sin kamera också.. Mamma och pappa.. jag vill också ha en..!



Hmm.. Gillar vi H&M ?







En morgontrött flicka!




Det var dom. Ikväll är jag med samma tjejor, blir toppen!
Vad ska ni hitta på ikväll?

Nice att hänga med kompisar :) Ikväll så har jag träning :p

men nej elin, min ring kostade typ 149:- och det är äkta silver;)

hur bra kväll som helst! måste göras om, vi taggar ikv det kommer bli supeer!

Härliga bilder ;)

så roligt att du tycker det :)! ..hoppas du får en underbart fin och mysig kväll!

men fan va kallt med bekini ute nu!!

godnatt sov gott:)

Det ser verkligen kallt ut :P haha

bara bra själv då?:P

men oj tjejer :P va det inte kallt att vara ute i snön i bikini?

snygg blogg :D brrr kallt i snön det måste varit

Sv: Allt bra då? :)




Kom ihåg mig?