Tjosan!

Hejhopp. Är färdig duschad och har tryckt i mig kladdkaka.. Jag försöker verkligen låta bli men det går inte, haha!
Hur som helst så skjutsade pappa mig till skogen med Mio idag iställer för hoppträningen. Tog några små skutt och Mio var pigg och glad. Fick skynda mig lite för pappa hade tydligen bråttom hem.

Nu ska jag börja packa lite och sedan ska jag se "Mannen under trappan". haha det är jäkligt läskigt enligt mig, och mamma tyckte typ inte att jag skulle se den (hon har läst boken) efter som att jag har lite problem med jobbiga mardrömmar. Vet ni vad jag hade för mardrömmar sist? Ni vill  inte veta!! ursch jag hatar mardrömmar..

Nej nu måste jag gå. Vi höreees.

HAN är skit söt!



KRAM

sv;. okej :)

sv; Härligt!

söt du var då! :) lycka till med din blogg!

sv' yes (: allt bra ikväll?

sv' yes (: allt bra ikväll?

sv' yes (: allt bra ikväll?

Yes det är det, med dig med hoppas jag ?:D

Kram

ååå vad gott det lät :D

haha, kladdkaka är gott! :D allt bra med dig? <3

sv: allt bra idag? :)




Kom ihåg mig?