tisdag.

Jag vet att det blir lite tråkigt att läsa min blogg just nu. Är otroligt skoltrött och det finns annat som tar upp tiden. Men jag lovar att det ska bli ändring när jag kommer hem igen.

Hur som helst så hade jag oförberett engelska prov idag. Det var hörförståelse och jaa, det gick som vanligt.. Jätte dåligt! Hör och Läs förståelse är jag verkligen dålig på, både i svenska och engelska. Sen så hade vi fyspass på idrotten - kondition och styrka var det och det var sjukt jobbigt! Önskar att jag kunde göra sånna pass typ en gång i veckan. Men det är lite svårt eftersom att det är svårt att pressa sig så mycket. Det är en sak  att pressa sig till att springa en sträcka. Men att få sig att göra situps, armhävningar, grodhopp, idioten osvosv. Kanske skulle gå om man fick med nån till att göra det ofta. För jag tror inte att jag kan pressa mig själv till sånt.
Sedan hade vi sjuttio minuter matte innan det äntligen blev mat, och för första gången god mat, spaghetti och köttfärsås om ni ville veta. Lektionerna efter det var man bara trött och orkade typ inget alls.

Men neeej! Nu går tiden så där fort igen.. Jag måste packa klar det sista nu innan jag ska sova.
Jag hoppas att jag hinner skriva i morgon innan jag far, men jag kan inte lova något.

Hoppas iallafall att ni får det bra i kalla sverige.
För i morgon kl 20.30 sitter jag med flyget till Turkiiiiiiet!

sv' åååh, du ska till Turkiet? FUSK!

jag gör ingenting, ska ssnart plugga :s

NJUT AV VÄRMEN!

vars i turkiet ska ni vara ?

sv: jupps :P

händer idag? :)

Jahaja, det låter ju trevligt :D

barabra.)



hur är det med dej:)?

s

okej, jag håller på att förberada för imorgon:) hur har dagen varit? kram




Kom ihåg mig?