Söndag.

 
Allt gick bra med Mio på hippo idag. han var jätte fin och inte ett dugg stark, toppen! Red över lite trav och galopp bommar och avslutade med små hinder som gick jätte bra. Dock var han sjukt dryg innan vi åkte iväg, han vägrade stå still i stallet och gjorde allt för att reta mig, om min stubin är inte lång alls så det blev ju inte bättre. Men efter från att jag hoppade upp och började rida så blev vi vänner igen.

När vi kom tillbaka så fixade mamma och pappa ihop ett vindskydd i hans viterhage medan jag smorde upp sadeln och alla träns. Känner mig alltid lika dukigt efteråt, det tar ju sin lilla tid! Men det behövdes kan jag lova. Jag måste verkligen skäpa mig och smörja oftare!

Nu har jag (vad jag vet) inget för mig resten av dagen/kvällen och det är det härligaste! Jag tror jag ska läsa lite, Män som hatar kvinnor, Det går lite segt med den för jag läser inte så ofta, men den är sjuuukt spännande! Sedan väntar middagen och sen ska jag ta en tidig kväll. Allså inte direkt efter middagen. Känner att min energi är slut men om jag lägger mig och vilar nu så somnar jag aldrig ikväll, jag får hålla mig vaken ett tag till!

I kväll avgörs vem som vinner Månades blogg, så håll utkik!

Kram  Elin♥

sv; jag va en snabbis på Kungsmässan och nu så har jag pluggat en massa. Och ska väl fortsätta en stund till. Själv =)?

sv. okej :D

Sv: härligt ;)

Göru? :)

Fia

Sv: Ok



Vad tycker du om legginsen i mitt senaste inlägg, hiss eller diss??

ska inte du skicka en kommentar när du är avgjort :P hoppas jag vinner ;)

matte prov imorgon :D

själv ?

söt ponnny ::):)::)




Kom ihåg mig?