Skoldag.

Gissa vad jag gör? Kollar på IDOL såklart!

Min dag har faktiskt varit riktigt bra för att ändå vara en skol dag.
Jag vaknade tidigt och hade lång tid på mig innan jag skulle gå bort till elljusspåret. Så jag kollade lite på vakna med the voice och satt vid datorn en stund innan jag gick vidare till orientering. Själva den gick bra, det var fyra banor. En individuell,poängjakt(24min att ta så många som möjligt), en med kompass och en på tid. Det gick faktiskt ovanligt bra för att ändå vara jag, tror jag!

Efter det gick jag hem igen och duschade innan jag åkte tillbaka till skolan. Jag hade sedan lektion från 12.10 till 16.30 Tog en extra lektion för att ha en lärare när jag räknar matte.
Bra dag, undrar ni? Jo för att det var svenska och engelska och sedan två matte lektioner. Just nu går matten frammåt och då blir det faktiskt kul, så ja med tanke på en bra början på dagen så vart det inte så drygt att vara på skolan länge. 

ska precis ta och lägga mig :D själv ? =)




Kom ihåg mig?