Skillet

Juste förresten. Skillet har släppt en ny platta som jag faktiskt tycker är riktigt bra. Inte exakt alla låtar men dom flesta. Awake heter skivan. Här är några av dom bästa låtarna, enligt mig.

Awake and alive




Monster


Lucy



Sometimes


One day too late


"Today I'm gonna try a little harder

Gonna make every minute last longer

Gonna learn to forgive and forget

'Cause we don't have long

Gonna make the most of it

 

Today I'm gonna love my enemies

Reach out to somebody who needs me

Make a change

Make the world a better place

'Cause tomorrow could be one day too late

One day too late

One day too late"




Tyvärr är det så här det ska bli när jag vill lägga in låtar eller kopierade texter. Seriöst, jag skrev ju om så att låt "rutorna" skulle bli små som en "remsa" men icktet ville den det. Har även testat skriva om men det går inte.. jag ger nu upp och ni får leva att det blev som det blev, tror inte att det gör så mycket men ändå. Varför går det aldrig att göra saker som jag vill?.. Det här förstörde slutet på min kväll.. tur att jag ska sova, Puss!

:D

Älskar deras musik!

Jag övningskörde och pluggade (:

Allt bra idag? (:

sv: okej! :D



allt bra idag då?:)

söt blogg du har! ^^.

Hej vilken fin blogg du har ! :) lägger till dig i blogglovin direkt ! ;) kram

:)

Det är bra tack. Hur är det själv?

kul med låttips =)

SV: Allt bra idag då? :)

Det var icke bra! Varför bara sådär?




Kom ihåg mig?