Onsdag

Måste börja med att berätta hur underbar min häst är! Han är den snällaste, finaste.. jag älskar han!
Även fast han är en häst så har vi också dagar då vi bråkar och jag blir på dåligt humör. Men idag är en sån dag som allt är bra från början till slut. En lång rid tur i det fina vädret. Han går huuur bra som helst och är pigg och jätte fin! Sedan var han goast i hela väden och, det går inte att beskriva. Mio min Mio, Min bästa!

Tog bilder med mobilen också, den har ju inte bäst kamera men den var inte det viktigaste.





Nej, nu ska jag och mamma ta en promenad, eller om jag går själv.

/ Elin ♥

fin blogg:)

Funderar påa tt sätta på den nu faktiskt och kolla lite samtidigt som jag pluggar =) Vore kul!

Det är bara bra (:

Vad har du gjort idag?

Fin =)

sv; varsegod:) allt är bara bra med mig. Hur är det själv?




Kom ihåg mig?