Måndag.

Åhh vet ni vad jag just fick veta?? Att jag och Johanna kanske ska till stockholm!!.  Fysatan vad roligt det skulle bli. Vi båda har nämligen fått mejl om att åka dit med alla ponnytjejer på Hippo och gå på globen horse show. Jag var där förra året och då fick vi även en hel dag med shopping! Det här var dock bara en intresseanmälan men jag hoppas verkligen att många anmäler sig så att det blir av. Jag och Johanna taggar som tusan iallafall!

Här är en bild från förra året.
Anneli, Johanna( inte vanliga) Jag, Ida och Emelie. Vi hade heldag på stan.



Hur som helst hade jag tur med vädret. Ovädret slutade när jag precis skulle cykla iväg. Men det var oändligt kallt och jag höll verkligen på att frysa ihjäl. Sedan Satt jag, Emiley och hennes mamma och drack varmchoklad i stallet, hur gott som helst i denna kyla! Vi satt och snackade om veckan då vi åker bort och så. Jag litar ju så klart på dom, men det var jobbigare än jag trodde att be nån annan om hjälp. Fast att jag, som sagt, litar på dom. Men det går nog bra,det är ju bara jag som aldrig har haft nån som hjälpt till med Mio förrut. Utom mamma såklart.

Aja ha det bäst! I morgon har jag fyspass på idrotten..

/Elin♥

Jag har varit på skolan sj ? :D

sv' jag har lite ont i magen men annars är det bra med mej (: händer nu?

Okey, låter nice. Jo är väldigt trött, men annars bra :) Kram

sv; jag ska lägga mig och sova. SJälv =)?

sv: så bra jora jag mår toppen ;)

hihi okej trevligt:D

nej :)

de är en häst på ridskolan<3

Jaa:]<3




Kom ihåg mig?