Måndag.

Fy vad jobbigt det var att kliva upp i morse. Fick mig ändå nio timmars sömn och det är ändå rätt mycket. Men jag har ju inte haft sovmorgon på ett bra tag så det är väl inte så konstigt. Jag ska försöka gå isäng snart så att jag får flera timmar inatt också.

Inget speciellt har hänt på skolan. Jag börjar bli less och det kommer sjukt lägligt med turkiet en vecka om tio dagar. I morgon har vi orientering i kullaskogen för VG/MVG. Efter att ha gjort det förra året bestämmde jag mig för att inte göra det igen, efter som att hag hittade en.. Men då hade jag ingen aning om hur man använde en kompass, så jag måste försöka i år. Går det inte så har jag fortfarande G.

Mio gick sådär idag. for i väg till granhäcken och red där på en fotbollsplan eller vad det nu är. Red ganska ordentligen, vilket han behöver. Han var dock rätt pigg och det blir lite dryg när man ska rida dressyr. I morgon är det hans skritt dag, sedan på torsdag blir han vaccinerad och ska ta det lugnt ett tag. Sen åker vi ju bort och då kommer han ridas men inte så hårt. Men på onsdag tar jag honom till skogen och då ska han få springa av sig!

Nu väntar fika sedan sängen.
Puss!

sv: okej lite sent att svara på de nu kankse ... (A) va gör du nu då?:)

okej, hur är det med dej idag då? kram




Kom ihåg mig?