Lördag.

Det vad sjukt lyckat att ätligen kunna fara till stan. Jag hittade en super mysig halsduk men inga armband! Gissa om jag är på dåligt humör? Vi hann inte ens gå på alla affärer för allt stängde klockan fyra.. Nu ger jag upp och får helt enkelt vänta tills det dyker upp då ja minns anar det, när nu det är..
Jag hatar att bo i Umeå, oftast.. Vi har såå sjuukt lite affärer här! Jag vill till sthlm, det skulle räcka med en helg så skulle jag säkert hitta huuur mycket som helst, bara för att dom har så grymt mycket affärer. Men man får helt enkelt vänja sig och jag kanske måste lära mig att det är enklast att beställa från internet. Fast det känns sjukt ovärt att betala frakt för armband, jag hittar dessutom bara dom som kostar typ skjortan och jaa, pengarna vill inte räcka! En vacker dag kanske jag hittar massa snygga armband och massa snygga kläder från samma butik, klart jag beställer då.


Så här ser iallafall halsduken ut, köpt på Åhléns. Jag bju på en bild på mitt hår också jag saknar fortfarande mitt gammla..( jag kunde inte vara seriös)

söta bilder

SV:

hehe aa ;)

yes ;)

KRAAM<3

SV: lutar mot krogen ikväll tror jag, dansa lite :9

Hejsan!

Allt bra idag? :)

har en sådan i svart, supermysig?=)

Fia

Aa, hihi :D

hehe najs!

jätte söt blogg ! :D

allt bra med dig ? :)

heej är allt bra? :)

Följ min framgångsrika blogg i bloglovin!:)

Blomsterfro.blogg.se

jaa!! åh fett snygg också liksom!..

fett myysig halsduk! :P<33




Kom ihåg mig?