inget plugg, men en mysig ridtur

Jag är helt enkelt för trött nu för att sätta mig och plugga. Jag behöver sova ut och det är något ( tillskillnad från andra) jag gör på vardagarna. Jag vet hur konstigt det låter. Men på helgerna måste man ju passa på att vara med kompisar, kanske åka till hippo med mio och plugga osvosv. Det blir alltså oftast så att jag sover mindre då, vilket kanske inte är det smartaste efter som att man har skola. Nu är ju inte det så att det alltid blir så att jag sover mindre på helgen. Men det blev så nu i helgen så det har varit grymt jobbigt att ta sig upp till skolan.. Därför ska ja försöka sova strax.

Ridturen gick bra iallafall. Upptäckte att från ollespåret till hippo var 15minuters avstånd om man gick raka vägen.. Vi tog alltså en jäätte konstig väg sist då vi typ var vilse. Skit samma!, Jag körde några galopper i högt tempo och sedan gick vi lite i sand som gick lite uppför, vilket är lite jobbigt. Lite energi borde vara borta, heh!

okej. jag ligger i soffan med datorn i knäet samt kollar på tv. :)

sv: görs? :)

sv: görs? :)

sv' okej! (: kul? :)

Ja typ OMÖJLIGT att få upp Marre i vikt. Då skulle han behöva vila i typ 5 år MINST. Han väger kring 450kg och borde minst väga 500kg.



Jo mer motion hjälper nog denna gång oxå, är samma med Gizmo. Jo rida är det BÄSTA som finns. :)



Hoppas Mio håller nu och inte blir halt. Tråkigt när ens häst inte är frisk. Gizmo hade mugg hela förra hösten, omöjligt att få bort... Men skam den som ger sig... Så han stog i typ 2 månader med benlindor på alla fyra.



GO NATT

hahaokej :]<3



vad är din häst för ras :) ?

sv; Det vet jag inte riktigt, själv då =)?




Kom ihåg mig?