Godnatt

Nu går jag i säng. I morgon ska jag upp lite sådär halv tidigt som vanligt för att hinna med Mio innan jag ska på stan med Emiley. Det var verkligen länge sedan jag var där och hittar jag  ingen snyggt arband då sover jag på vasaplan! Skulle även vilja hitta nån snygg halsduk och en stickad lång kofta, men jag får se vad som finns i lilla Umeå.

Men innan jag släcker måste jag bara lägga in min favorit i idol.
Han var med idag och shiit så jäkla bra han var. Helt sjukt bra röst och riktigt rockig kille, precis vad jag gillar! (nu menar jag inte att jag tycker att han är snygg, bara att jag älska sån här musik och han gör det skit bra)

Erik Grönwall heter han.



Hoppas ni får en bra helg.

Kram, Elin♥
FIA

Varsågod, jag gillade också den killen :D

Sov gott hjärtat! :D

gjort ikväll då?

shit vad bra han e =)

Sv: Tack så mycket! :)

Jag har köpt den på primark i London :)

kram

sv; Visstär det jobbigt?

jaha okej :(.. men det e säkert fint!. han erik grönwall e verkligen sjukt bra!. jag trodde typ han sjöng fett smörigt men han e ju väärsta coolingen!! :P...

okej, jag ska snart gå ut i solen, så himla fint väder ute! har du sol :)? han var as bra!!! kram

jag är också ute efter någon stickad lång kofta! nån mysig hösttröja :)

detsamma!:) Allt bra?:)

Oj det hade jag glömt.. hängde inte med där heheh

han är as bra!!!:):)

SV;

hihi tack tack <3

KRAM

Härligt! Jag var på födelsedagsmiddag + lite partjag. Trevligt.

Jadå de e helt okej:) sjdå?:)

sv; Gudnej! Har ny blogg nu, det är denna som gäller. Hoppas du fortsätter följa mitt liv där =).



M.V.H. fd. peassyster =).

SV: hej du :) Vad gör du ikväll?

SV:

Jaaa, han är as grym!! han kommer gå långt:)

härligt, jo det är bra med mig också:)

KRAM

Jag och min kompis och hennes mamma såg det där, vi var typ super nervösa om vem av tjejen och han skulle gå vidare, Han är rågrym och assöt! Galet. :)




Kom ihåg mig?