Fredag

Nu är en ny vecka avklarad och dessutom vårat första matte prov. Det var typ rätt svårt och jag har faktiskt inte en aning om hur det gick. Sedan hade vi bild i två timmar då jag satt med lera och gjorde en hand, haha ni kanske få se resultatet sedan.

For till Mio och red också, red barbacka en stund i alla gångarter och red inte hårt alls. Blev inte kvar så länge innan jag for hem och har nu ätit tacos, mumms!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva.. Skulle egentligen kanske vara med Johanna men hon svarar inte och vädret är sämst så jag har tappat suget helt! Just nu känns Idol och kanske någon film tillsammans med fruksallad eller något, inte så dumt alls!

"Månadensblogg tävlingen avgörs på Söndag.

SV.

hihi vsg

ha en bra kväll

KRAM <33

sv; okej =).

Kanske bäst att bara kura ner i soffan ikväll! :D

Härlig blogg:)

allt bra med dig?



love

vilken fin blogg!. du har väldigt fint hår! älskar din frisyr! <33

Okey. Dressyr e roligt de :)

FIA

Fin design du har :D




Kom ihåg mig?