01.01 POÄNG!

Tänkte bara säga godnatt innan jag går och lägger mig. Förlåt pappa, jag var ändå tvungen att stänga datorn!

Kvällen började långsam och jag satt typ framför datorn och suckade.. Tills strax efter åtta då jag snackade med Mickis och bestämmde mig för att åka till henne. Svängde bara en förbi Mio innan för att lägga på honom täcke osv. Tur att jag for dit före jag for till Mickis och inte efteråt, för hos henne blev det en skräckis med några andra. Kommer inte ihåg vad den hette, men den var obehaglig! Efter filmen så drog jag till Grubbe ( skolan) där det var ovanligt mycket folk och musik. Nu är klockan ett och jag måste hoppa isäng för att jag som vanligt ska upp tidigt och fara med Mio till hippo.

Hoppas ni fått en bra helg, det har jag!
Puss å kram!

Sv: Hah, så tänkte jag också - sen blev jag typ poff 18 och undrade vad som hände^^ Ta vara på den tiden ;)

SV: Hahaha, vad go du är! Preeecis, njut av livet! :D

Fia

Godmorgon, idag hade jag tänkte gå ut och sringa och gå på danspasset på frikis, vad hade du tänkte hitta på??

sv; yes =).

Allt bra med dig idag ?

Sv: Härligt jara det är toppen med mig idag? :)

SV:

vsg!:)



God morgon!<3

sv: jo dte är bra :D!

sv: Härligt, jo allt är bra här! ;)

KRAMAR!

hittade just din blogg.

hoppas allt är bra med dig och mio.

mvh josse (din mors kusin)

förstår du vill ha många läsare?

gå in på länken nedan, och så får du mer läsare som läser din blogg! Det är sant, har testat själv! Det är gratis också! Testa du med! Puss



http://www.viraltrafik.se/?kyrkennn

va gör du då?

sv: okej :D

håller tummarna på att du går vidare :D

sv: inget du då ? :D

Fia

Vad skönt, brukar du kolla på Ensam mamma söker??




Kom ihåg mig?