Tisdag

Åh vad bra jag har uppdaterat.. not!
Som jag sa igår har jag en del att plugga just nu. Men så är det, bara att vänja sig. Jag hann iallafall läsa ut boken som jag skulle. Vi fick ju börja se filmen idag, men lektionstiden räckte inte för hela filmen. På det lilla vi fick se idag så är den faktiskt bra. Kan berätta mer om den när jag har sett klart den.

Något mindre kul har hänt. Jag har fått allergiutslag i hela anskitet!!... Upptäcktes igår men då var det väldigt lite. Det har bara blivit värre så i morse gick jag till skolsystern. Hon trodde också att jag var allergisk mot något, förmodligen något som jag smörjt ansiktet med. Kom på att jag fick lite krämer och grejer av mamma för ett tag sedan, provade det en gång för kanske tre dagar sedan. Så där är förmodligen problemet. Fick någon salva först, skulle sedan komma tillbaka på någon timme. Men sedan var det fyspass på idrotten, vilket gjorde att man svettades lite, vilket gjorde saken ännu värre.. Det började svida och klia, så efter lunch gick jag då tillbaka och fick något tablett som inte funkade, såklart! Jag får bara hoppas att det lägger ner sig snart och att jag får veta exakta anlednigen till utslagen.

Nej nu blir det mat, plugga och sedan Desperate Housewives.
Sedan så kommer jag lägga upp vilka som är med och tävlar om Månadens blogg också.

Hejsan vad har du för dig? (:

woho,. dh ikväll :)

Svar: Vad menar du?

jobbigt

RE: vad duktigt :) jag ska snart åka på träning.

sv: ont i armen du då ?

tack :) vad roligt att du gillar min stil ^^

Svar: Okej :)

kan väl vara med och tävla =)

kul men nejt ack=)

sötnos? den länken jag länka på min blogg, kan du bli medlem på den?:) snälla? Så kan du själv börja tjäna pengar på din blogg:D

:D

jag upptäckte här om dagen att jag fick stora krater (allergi-utslag) i ansiktet av min rouge!! :/

ja:D kan jag lämna in bild imon?D

sv: ja, tog bort rougen direkt..sen försvann det sakta men säkert under dagen och var borta på eftermiddan!



tack så mkt! :D älskar att teckna & måla - tar beställningar också!

Qb

hehe ja!

Funderar du på handsmycke? jag säljer nu efter dina önskemål! Du kan kolla på ett handsmycke på mitt senaste inlägg. Pris diskuteras efter att man kommit fram till hur det ska se ut. :) Släng en kommentar på min blogg eller maila mig om du har frågor. Kram

Sv; Sånt där är lite klurigt och man tänker väldigt mycket på det! :o

Vad tyckte du om kvällen avsnitt av dh? :D

sov gott cutie! :d

vet inte, sjda? =)

sv: jo :(

okej :)

haha gammal bild;)

härligt! min helg var kanon :P

God morgon sötnos :)



Allt bra med dig idaG?

RE: yes :)

tackkkk! du med :)

RE: jo tack det är bara bra med mig, med dig? :)

okej

- Vinn en tidningsprenumeration värde 450kr i min blogg! Eller varför inte ett presentkort på 500kr hos YVES ROCHER?

- Var med och anmäl dig direkt, lätt att vinna :]



- Designar även bloggdesigner.



Hör av dig :] ♥

http://akolan90.blogg.se

okej =)

Qb

jo allt ä'r bra :) med dig med?

Tittar in och önskar dig en skön Onsdagskväll :)

Okejokej det såg ja med på (:

men nu ska jag nog plugga efter jag besvarat kommentarerna ^^

sv: tack :D!

Sv; förra gången så tyckte jag att de va lite tråkigt för det hände typ inget nytt ;o men den här gången så hände det en massa!

nej hoppas allergin går bort S:

sv: ajdå.. :/ inte bra!




Kom ihåg mig?