Söndag. ( första advent)

Hejsan hoppsan!
Det är ju första advent idag. Det är helt okej julstämning ( utom det viktigaste, snön..) vi har både pepparkakor och lussekatter gjorda. Glögg har jag druckit också, mummss!
Julshows träningen igår gick bra och jag känner att min häst också tyckte att det var kul. Taggad var vi båda två!
Vårt nummer är ett hoppnummer,såklart. Vi  kommer tävla en väldigt kort bana mot varandra med mycket fart och snäva svängar.




Annars då? Jo jag är grymt trött.. Huvudvärk och jaa trött! Skulle bara vilja lägga mig och sova men jag måste skriva en hemuppgift om en konstnär..jätte kul! Sen så ska jag och mamma snart åka till stallet och lasta Mio i transporten igen. Har hoppträning idag, med det blir bara ett lugnt pass. Vi ska prov träna för ännu en tjej idag, den andra av tre stycken. Vi ska ju som sagt byta tränare.

Nej nu ska jag fortsätta med att skriva. Ha en bra dag!

svar:

helt okej :)

svar:

aah :)

solat, fikat och ah.. dudå? :D

hejhej! söt blogg! :) jag har frågestund i min blogg, gå gärna in och ställ en fråga :)<3

sv, shit vad jobbigt :ojag jobba med de förut och de tog ca 2 timmar att dela ut allt och då fick jag 150-250 varje vecka, beroende på hur mkt reklam man fick med ;O

Okej, då vet jag! :)

några planer inför kvällen då? :)

Ja det är bra, hur är det själv ? :)

sv: Åhh.. :( Okej.. ja, det får jag ta och göra i så fall. Och TACK! vad kul att du gillade den!

KRAMKRAM!

Allt bra idag?:)




Kom ihåg mig?