reklam,reklam och ÅTER IGEN REKLAM.......

Har suttit och sorterat reklam mer än två timmar(!!!!!!!!) Helt jäkla galet. Det var 10 stycken olika trycksaker, alltså olika reklamer, och ja för så lite pengar som man får är det verkligen inte värt det. Jag kommer garanterat inte fortsätta länge till! Aja ...
Jag hade ju tänkt att räkna matte, vilket jag hellre hade gjort. Men nu blev klockan mycket och jag har en "stor" dag framför mig. Vi missar ju en praodag(dagis var faktiskt kul!) eftersom att vi i morgon ska åka och hälsa på gymansium. Det blir Östra och Dragon för mig. Egentligen är det bara det att jag måste kliva upp tidigare i morron. Därför ska jag ta och hoppa isäng snart.

Nej mer än så har jag inte att skriva.
Btw. Kul att det var fler som hade samma fråga om det här med drömmar. Varför drömmer man om människor man aldrig sett förut? Ska ta och försöka hitta en svar på det. Är otroligt nyfiken och störd på saken. Eller om någon vet så skulle det vara awsommeeee om jag fick veta!



Kom ihåg mig?