Onsdag

Jag har:

- Haft ett ansikte som varit svullet,kliat och bränt. Utslagen vill inte försvinna.. Dock syns dom inte lika mycket.
- Haft några lektioner. SO,MA,NO, Musik och HK.
- Tryckt i mig en halv rulltårta med choklad på (äckligt gott!), gjordes på HKn
- Skrattat åt mig själv.. jag är ju ganska rolig!
- Gått en promenad till stallet i regnet.
- Ridit i regnet med Emiley
- Duschat och ätit
- Pluggat matte
- Svarat på kommentarer
- Klickat runt, klickat runt och klickat runt
 - Nu ska jag sova! -


inte mkt :) du då?

skorna i min header är inte mina men såldes på h&m för ett år sedan. <;

sv: ..??

hehe najs :D

Hallåå där sötnos :)



Allt bra?



Snart är det helg gud så skönt!



Kramar

haha ja :D

hade faktiskt ingen aning om att jag blev uttagen men tack då vet jag :D




Kom ihåg mig?