Onsdag

Skoldagen rullade på som vanligt idag. SO,MA,NO,HK och sedan musik i två timmar.
Efter skolan for jag till stallet och red Mio i kanske 40min. Bara skritt med skänkelvikningar,öppna/sluta osv och han trampade på bra! Upptäckte även att han hade trampat sig på ena bakhoven men det verkade inte vara någon fara, inget stort sår och bara nån droppeblod. Han hade ju varken ont eller var öm!

Jag sitter just nu och väntar på att få lite mat, kanske ska gå ner och hjälpa till? Ska sedan åka och träna tillsammans med två kompisar. Har lust att pumpa skiten ur mig själv, haha! Jag får se hur jag lyckas med det.

/Elin♥

hihi!:D

hihi!:D

VILLL OXÅ TRÄNA!!!!!



Sv; varför ledsen gubbe? :(

Svar: Jag sitter och svarar på kommentarer :)

Sv; HAh okej :P

Näe inte under utredning :(




Kom ihåg mig?