Ny tävling, AVSLUTAD

Tänkte sätta igång en månadens blogg ingen. Det var ju ett tag sen.
Men vet ni vad, jag ångrar mig. Varför inte Månadens outfit? Känns mycket roligare,
Då kan man dessutom få insperation av andra. Låter bra va?

Vi gör så häär!
Ni länkar eran snyggaste outfit till mig och skriver det i en kommentar ( i detta inlägg ).
När tillräckligt många är med och tävlar så lägger jag upp bilderna och sedan bestämmer jag ett datum när tävlingen ska slutas. Sedan är det bara att haffa röster.

Så anmäl er nu!

Hej!

Det låter kul ska väl anmäla mig om jag hittar en bra outfit foto:-)



Händer annars hos dig?

sv; okej. aa om jag hittar ngn bra :P <3

sv: hehe jag tar aldrig kort på outfit :P

ball tävling ;p

ska fundera på det, måste ju se om jag hittar nån snyggisoutfit först! ;D



du missar väl nt andra avenyn tonight? ;P

SVAR: Jadå jag ska försöka:D

Svar: Ja då :)

Svar: Roligt med tävlingar :)

sv; Inte denna gången :)

precis, ska bara kolla garderoben;)

Kul tävling, synd att jag inte sysslar med outfit bilder :(

Sv: Absoluut! Sjdå? :D

Sv: Häärligt! :)

SVAR: Yepp!

Händer då?

http://bbbaby.blogg.se/2009/august/24-augusti-2009-3.html



http://bbbaby.blogg.se/2009/august/19-augusti-2009-3.html



kan inte bestämma mig, hihi...



Fin blogg :)

SVAR: Okej jag sitter och halvkollar på tv jag med..

Jag brukar läsa Vecko revyn, Cosmopolitan.. en till men minns inte va den hette nu igen.. :S

Tack!

Fin blogg. Sjukt söt header!

Allt bra annars?



Kram ♥

sv: nej tack :)

Jag har ju snyggast kläder så vi kan ju avsluta tävlingen nu ;)

Svar: Okej men kan jag anmäla mig i eftermiddag för att jag måste skicka över bilden till datorn?

sv: hehe de är bara bra, själv då? :D

Ja allt är bra ;) Sj?

Så bra! Görs? :)

sv. hehe skönt att höra :)

SVAR: Händer idag då?:-)

sv, inget typ, självdå?:)

hehe okej :D fin blogg! =)

vad ska du göra ikv då? :*:*

låter as kul ju :D

missa inte chansen att ställa frågor till mig under min frågestund! kram

jasså... ;pp



ha en skön kväll! :)<3

Den ska jag nog INTE vara med i ... :(

Tackar!

Jag är ganska stolt över mig själv faktiskt :$

Bytt blogg så du kommer automatiskt svara till den nya:)

Och följer du mig annars via bloglovin så byt bara till den nya :) Om inte, varför inte följa mig via den nya bloggen? :D

Kram

sv: jo det är bra själv ? :D

allt bra då?:D

se hockey och va på fukkkking UG :)

m

Hejhej hoppas du haft en bra dag och föresten fin blogg :)



Kram <3

http://saabs.blogg.se/images/2009/004_57322151.jpg



hihi :]

Qb

ja ok vad kul, ja är gärna med http://angelacaroline.blogg.se/2009/november/hej-mig.html

RE: usch inte skönt med utslag :(



idag har jag bara tagit det lugnt, du då?

Qb

godmorgon hoppas att du sovitr gott!

sv: Här kommer min outfit!



http://ispravak.blogg.se/2009/october/draft-okt-10-2009.html#comment



KRAM PÅ DEJ!




Kom ihåg mig?